poniedziałek, 3 lutego 2014

Wypowiedzi skoczków, po drugim konkursie w Willingen!

 Cześć Wszystkim!


W drugim konkursie Pucharu Świata w niemieckim Willingen nie miał sobie równych Kamil Stoch, który jest głównym faworytem do zdobycia złotego medalu na Igrzyska Olimpijskich w Soczi. Reprezentant Polski pokonał przedstawiciela gospodarzy – Severina Freunda oraz Słoweńca – Petera Prevca.
Bardzo dalekie skoki nowego lidera Pucharu Świata na 147 i 145 metr pozwoliły odnieść Kamilowi 4 zwycięstwo w sezonie olimpijskim. Lider naszej kadry z optymizmem patrzy w przyszłość
Jestem bardzo szczęśliwy. Były to skoki dokładnie takie na jakie miałem nadzieję. To był fantastycznym weekend dla mnie. Zwycięstwo dedykuję mojej żonie – Ewie, która jutro obchodzi urodziny. Z nadzieją oczekuję dobrych warunków atmosferycznych oraz świetnej atmosfery w Soczi. Zrobię wszystko, co w mojej mocy, ale nie mogę niczego obiecać fanom” – stwierdził zawodnik WKS Zakopane
Ponownie na drugim stopniu podium stanął reprezentant gospodarzy Severin Freund, który był zaskoczony, tak dobrą dyspozycją przed najważniejszą imprezą całego sezonu.
Jestem bardzo zadowolony. Jeśli ktoś by mi powiedział przed weekendem, że będę dwukrotnie na podium zawodów – byłbym szczęśliwszy. Bardzo lubię skocznie w Willingen. Fakt, stanąłem na podium dwukrotnie, to tylko pokazuje, że moje skoki są konsekwentne. Oczywiście moim celem jest walka o medale w Soczi, ale poziom jest bardzo wysoki. Trzeba pokazać swoje najlepsze skoki, aby mieć szansę na zdobycie medalu. Każdy z naszego zespołu ma potencjał, żeby być na podium w Soczi” – powiedział 5krtony zwycięzca konkursów Pucharu Świata
Po pierwszej serii prowadził brązowy oraz srebrny medalista z Val di FiemmePeter Prevc. Jednak słabszy skok Słoweńca pozwolił mu na zakończenie zawodów na 3. Miejscu. Mimo utraty „żółtego plastronu” 22latek jest zadowolony ze swojej postawy na skoczni Muhlenkopfschanze.
„Mój pierwszy skok był perfekcyjny, w drugiej rundzie skoczyłem ze zbyt dużą siłą. Nie jestem smutny, że straciłem „żółty plastron” przed Soczi. Teraz nie ma ciśnienia z presją bycia liderem Pucharu Świata, jest to dobra pozycja dla mnie” – zakończył zdobywca małej Kryształowej Kuli za loty narciarskie w sezonie 2013/2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz